UVJETI SPAŠAVANJA PODATAKA

PRT d.o.o. (u daljnjem tekstu: Servis) jamči uspješno spašavanje podataka ukoliko su memorijski čip i procesor ispravni. Fizička oštećenja (npr. razbijen ekran, voda, mehanička oštećenja) ne utječu na mogućnost spašavanja podataka.

🔹 Informacije koje Klijent mora dostaviti prije početka procesa:

1. Koji podaci su bitni?
2. Točna lozinka uređaja
3. Na što prebacujemo podatke?
4. U nekim slučajevima je potreban depozit

1. Koji podaci su prioritet za spašavanje?

Odgovor "sve" nije prihvatljiv jer se potrebe razlikuju od osobe do osobe. Potrebno je jasno navesti koje vrste podataka su najvažnije primjerice:

  • Fotografije i videozapisi
  • Kontakti
  • Bilješke i dokumenti
  • WhatsApp razgovori
  • Podaci iz konkretnih aplikacija (navesti koje)

2. Lozinka uređaja

U slučajevima kada otključavanje nije moguće bez lozinke, potrebno je dostaviti točnu lozinku uređaja kako bi se omogućio pristup podacima.

3. Način preuzimanja podataka

Klijent mora unaprijed odabrati način preuzimanja spašenih podataka. Moguće opcije su:

  • Prijenos na USB memoriju Servisa (uz dodatnu naknadu)
  • Preuzimanje putem sigurnog linka s našeg servera
  • Prijenos na drugi uređaj koji Klijent dostavi

Formular prije spašavanja podataka

Molimo ispunite osnovne informacije prije nego započnemo s procesom spašavanja podataka.

💶 Depozit

Depozit nije nužan za svaki slučaj spašavanja podataka. Klijent će biti obaviješten ukoliko je depozit potreban za njegov slučaj.

Nakon dijagnostike i dogovora o cijeni, Klijent treba uplatiti depozit u iznosu od 100 EUR prije početka rada. Depozit služi kao jamstvo za pružene usluge. Nažalost, imali smo slučajeva u kojima su, unatoč uloženom trudu i provođenju složenih i dugotrajnih postupaka koji su rezultirali uspješnim spašavanjem podataka, pojedini klijenti odustali od plaćanja. Upravo iz tog razloga u određenim slučajevima zahtijevamo uplatu depozita kao jamstvo za izvršene usluge.

Depozit se vraća u cijelosti ako:

  • Servis ne uspije spasiti podatke
  • Klijent povuče zahtjev prije početka procesa

Servis zadržava pravo zadržati depozit ako:

  • Ako Servis uspije popraviti i upaliti uređaj Klijenta (za što će priložiti i dokaze), ali Klijent nije u mogućnosti pružiti točnu lozinku potrebnu za pristup podacima na uređaju. Klijent će biti obaviješten o mogućnosti i dodatnoj cijenu koju će trebati nadoplatiti ukoliko je moguće otključati uređaj bez gubitka podataka.
  • Ako Servis kupi ispravnu matičnu ploču na koju će prebaciti memoriju i procesor, ali procesor (kojeg nije moguće testirati prije) bude neispravan.
  • Ukoliko je uređaj resetiran na tvorničke postavke prije nego što je dostavljen na spašavanje podataka, u tom slučaju dostavljamo forenzički dokaz s točnim datumom i vremenom kada je resetiranje izvršeno.

💳 Plaćanje i zaštita podataka

Klijent daje izričitu suglasnost Servisu za pristup, spašavanje i privremeno pohranjivanje podataka s uređaja.

Nakon uspješnog spašavanja podataka, Klijent plaća unaprijed dogovoreni iznos umanjen za depozit.

Svi podaci do kojih Servis dođe tijekom procesa smatraju se povjerljivima i neće se dijeliti s trećim stranama.

prt logo
× Pošaljite nam upit